رومینارومینا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

رومینا جون

شانزده ماهگیت را ورق می زنم

1392/6/10 9:43
نویسنده : مامانی
781 بازدید
اشتراک گذاری
به ياد مي آورم لحظه هاي فراز را كه صداي او اعتبارم مي بخشيد و لحظه هاي نشيب را كه اعتمادم به ياد مي آورم افراي افراشته اي را به ياد مي آورم مادرم را ...

 

 

 Image and video hosting by TinyPic

 

 

مادر، اي لطيف ترين گل بوستان هستي، اي باغبان هستي من، گاهِ روييدنم باران مهرباني بودي که به آرامي سيرابم کند. گاهِ پروريدنم آغوشي گرم که بالنده ام سازد. روزت مبارک مادر خوبم !

 

 

 

 

دخترم:

 

 قشنگترین هدیه من زیباترین داشته من ۱۶ ماهت هم کامل شد به سرعت باد و من تنها فرصت می کنم تا بزرگ شدنتو نظاره گر باشم و لحظه لحظه شو تو این خاطر آشفته ام ثبت کنم. عزیز مامان نگاهم که به دستهای کوچولو و مهربونت می افته وقتی که داری صورت مامانو ناز می کنی خستگی از تنم بیرون میره. چشمهای خوشگل و شیطونتو که می بینم همه غمها فراموشم میشه. گاهی وقتها با خنده های خوشگلت همه غصه ها و ناراحتی هام کنار میرن.

 

 

 Image and video hosting by TinyPic

 

 

Image and video hosting by TinyPic

 

دختر نازم ۱۶ ماهت هم کامل شد و روز به روزش رو ورق می زنم و جلو می رم روزها و لحظه ها چه پر شتاب می گذرند و من جرات اینکه به عقب برگردم و لحظه های با تو بودنو مرور کنم ندارم. نمی تونم ازت دل بکنم یاد بچگیها و نوزادیهات که می افتم بی اختیار گریه م می گیره. نمی دونم چرا. با اینکه الان خیلی ماهتر و شیرینتر شدی ولی باز هم دلم برای اون موقعهات تنگ میشه. خیلی مواظب خودت باش. من و بابایی خیلی بهت وابسته ایم. با این شیطونی ها و کارهای خطرناکی که می کنی دلمون ریش میشه.نمی خوام تعریف کنم تا تلخیش دوباره برام تداعی بشه . نمی تونم هم بهت بگم شیطونی نکن چون اقتضای سنته و باید شیطنت کنی و انرژی خودتو تخلیه کنی. فقط می تونم بگم دختر نازمونو به خدا می سپارم خودش از تمامی بلایا نگهدارش باشه. آمین.

 

 

 

 فرشته کوچولوی من دیوونه وار دوست دارم.بفهم.

 نمی دونم تو اون مغز کوچیکت چی می گذره ولی بدون که عاشقتیم. پس به خاطر ما باش و زندگی کن.

 

 

 

 

مامانم گلم قشنگم مهربونم عزیزم چی کشیدی تا ما رو بزرگ کنی...... روزی هزار بار می میریم و زنده میشیم تا کوچولوی خونمون بزرگ شه و پر و بال بگیره .

رومینا داره بزرگ میشه و تار موهای سفید من روز به روز بیشتر و بیشتر. کاش با تو بودنو بیشتر قدر می دونستیم و یادمون می موند زحمتها و محبتهایی که در حق ما می کردی. چطور میشه جبرانش کرد نمی دونم.......... فقط همین از دستم برمیاد که بگم می فهممت و عاشقانه می خوامت. وجود تکرار نشدنی من دوستت دارم.

 

 

Image and video hosting by TinyPic

 

 

 

 

اگه گفتید پشت شیشه کیه؟

 

 

 Image and video hosting by TinyPic

 

 

دالیییییییی

 

 

 

Image and video hosting by TinyPic

 

 

دوستان گل وبلاگی روز زن رو به همتون تبریک می گم.

 

مراقب خودتون باشید.

 تا بعد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رومینا جون می باشد