رومینارومینا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

رومینا جون

بیکاری و هزار جور دردسر

1392/6/10 9:43
نویسنده : مامانی
217 بازدید
اشتراک گذاری
سلام باز دوباره اومدیم البته با گزارش تصویری و تحولاتی چند...

هوا گرم شده و کار ما دراومده. دخملی دیگه تو خونه بند نمیشه. همین که ساعت ۴-۵ میشه ساز بیقراری رو می زنه . ما هم از اونجایی که پدر و مادر بچه دوستی هستیم و درکش می کنیم کار و زندگیمونو ول می کنیم و می دویم دنبال دخملی . خدا خیرش بده این شهرداری رو که تو هر محل یه سری از این وسایل بازی گذاشته. از قضا یکی از این وسایل مذکور سر کوچه خودمونه و ما از این موقعیت نهایت استفاده رو می کنیم.

 

سخن کوتاه می کنم و شما رو به دیدن تصاویری که گویای عرائضم بود دعوت می کنم...........

رومینا خانوم در اندیشه سقوطی آزاد:

 

Image and video hosting by TinyPic

 برید کنار من اومدم...

 

 Image and video hosting by TinyPic

 آخ جون چه حالی وده......

 

Image and video hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

اینجا داره از پله های ترقی پایین میاد

 

 Image and video hosting by TinyPic

 

Image and video hosting by TinyPic

رومینای خود شیفته و ذوق زده از قربون صدقه ها و تعریفهای آقای پدر

 

Image and video hosting by TinyPic

اصلا رابطه خوبی با گل وسمبل و بلبل نداره

 

Image and video hosting by TinyPic

 

یادم رفت بگم دخملی عاشق صندل و دمپاییه اون هم از نوع بزرگونه صد دفعه گفتم پاتو تو کفش بزرگترها نکن

 

Image and video hosting by TinyPic

 

فکر می کنین واسه چی انقدر مظلوم و مهربون وایستاده

 

 Image and video hosting by TinyPic

 

واسه اینکه تاتائو (کاکائو) می خواد

 

 Image and video hosting by TinyPic

 

Image and video hosting by TinyPic

 

 Image and video hosting by TinyPic

 

آروم و متین نشسته منتظر کاکائو

 

 Image and video hosting by TinyPic

 

Image and video hosting by TinyPic

 

Image and video hosting by TinyPic

 

Image and video hosting by TinyPic

 

Image and video hosting by TinyPic

 

راستی تو عکسها متوجه شاهکار مادرک شدید یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا موهای دخملی رو کوتاه کردم شده پسملی.

برم واسه خودم اسپند بدودم. ترشی نخورم یه چیزی میشم.

خوشگل شده مگه نه؟باباییش حالی میکنه با قیافه جدید دخملی میگه تپلتر شده. راه به راه قربون صدقه اش میره.

ولی من اون گز گزی هاشو بیشتر دوست داشتم دخترونه تر بود.

نظر شما چیه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رومینا جون می باشد