رومینارومینا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

رومینا جون

15 ماهگی

1392/6/10 9:43
نویسنده : مامانی
195 بازدید
اشتراک گذاری
نخودک من ۱۵ ماهگیت مبارک.

 دختر نازم پس فردا ۱۵ ماهه میشه .و من از اونجایی که چند روزی نمیتونم درخدمتتون باشم از حالا پانزدهمین ماهگردشو همراه پدرش جشن می گیرم.

 قربون اون ناز و اداهات عروسکم.

 

 Image and video hosting by TinyPic

این خجالتش منو کشته

 

 Image and video hosting by TinyPic

 Image and video hosting by TinyPic

 

 

 Image and video hosting by TinyPic

 

Image and video hosting by TinyPic

پنجشنبه با نی نی گولوها قرار داشتیم خیلی خوش گذشت یه عالمه نی نی ناز همراه مامانای گلشون اومده بودن با همشون دوست شده بود و صحبت می کرد.

 

 Image and video hosting by TinyPic

 

Image and video hosting by TinyPic

 

Image and video hosting by TinyPic

 

Image and video hosting by TinyPic

 

یه خورده حالم گرفته است آخه همسرک فردا می ره ماموریت و من و رومینا یه هفته ی تهنا می مونیم.ان شالله به سلامت بره و برگرده دل من و رومینا براش تنگ میشه.

 

Image and video hosting by TinyPic

 

اخیرا نخودک ما در جهت بروز و شکوفایی استعدادهای بالقوه اش به هیچ وسیله ای امون نمی ده و سه سوت ترتیبشو می ده... داشتم غذا درست می کردم و رومینا رو سپرده بودم دست باباش یهو یه صدای ناهنجاری از تو اتاق اومد پریدم تو اتاق دیدم شیشه میز تلوزیونو شهیدش کرد

 

روزگاری در این مکان شیشه ای بود ولی حالا!!!!!!!!!!!!!

 

 

Image and video hosting by TinyPic

 

متاسفانه از خرده شیشه ها عکس ندارم از ترس اینکه تو دست و بالش نره سریع همه رو جمع کردیم و ریختیم دور یکی دوهفته پیش هم داشتم برنج آبکش می کردم باباییش هم خونه نبود و طبق معمول رومینا از پاهام آویزون شده بود که بغلش کنم من هم از ترس اینکه آب جوش رو سر و صورتش نریزه بلندش کردم و نشوندمش روی کابینت در عرض سه سوت تا برنجو بریزم تو سبد صدای شکستن قوری چایساز گوشمو کر کرد . شیشه اش پودر شد خدا رو شکر کردم که خودش طوریش نشد.

روزگاری در این مکان قوری شیشه ای وجود داشت و اینک دیگر هیچ........

 

 

 Image and video hosting by TinyPic

 

من هم باشم بعد کلی آتیش سوزوندن اینجوری ذوق می کنم.

 

Image and video hosting by TinyPic

 

Image and video hosting by TinyPic

 

Image and video hosting by TinyPic

 

بای تا هفته دیگه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رومینا جون می باشد